محتوای مقاله
استفاده از اسکن های سرقت علمی رایگان نیز به ما کمک می کند تا از موقعیت هایی که می توانیم تغییر کنیم و همچنین آنچه را که نوشتیم دور بمانیم. در حالی که معمولاً اجتناب از اکثریت انواع سرقت علمی آسان است، بسیاری از دانش آموزان از سرقت علمی اتفاقی رنج می برند. برای اطمینان از اینکه هیچ یک از کار سخت شما به صورت کپی شده مشخص نشده است، به تمام منابع اصلی اعتبار بدهید، حتی اگر مطمئن نیستید که باید. با این حال ساده ترین راه برای جلوگیری از سرقت ادبی درخواست مقاله از ابتدا از یکی از نویسندگان حرفه ای ما است. برخی سرقت علمی را نیز می توان جرم تلقی کرد که ممکن است منجر به حکم حضانت شود.
یکی از عوامل مؤثر بر سرقت علمی می تواند این باشد که دانش آموزان درک روشنی از اینکه سرقت علمی چه چیزی است و چگونه می توان از آن اجتناب کرد، ندارد. به گفته هانسن، دانش آموزان به طور کامل نمی فهمند که سرقت علمی چه چیزی است. برخی از دانش آموزان ناخواسته زمانی سرقت علمی می کنند که از راه های صحیح نقل قول، بازنویس، نقل قول، سیگنالینگ و/یا زمانی که در مورد معنای «دانش عمومی» و عبارت «به قول خودشان» مبهم هستند، آگاه نمانند.
همانند جویی مقاله
باید توجه داشت که محصولات جدید turnitin مانند Authorship Investigation پتانسیل شناسایی پرونده های تقلب قراردادی (داوسون و همکارانش ۲۰۱۹) را نشان داده اند، اگرچه هنوز به طور گسترده ای در دسترس نیستند. از آنجا که این برنامه نمی تواند به اندازه کافی کمک کند برای تشخیص ترک تقلب در قراردادها، این به کالج باقی مانده است. با این حال، مطالعاتی مانند Lines و Malesky و همکارانش نشان داده اند که چگونه اعضای هیئت علمی می توانند از این خدمات تقلب قراردادی اجتناب کنند، در حالی که ارزیابی های قابل قبولی را به دانشجویان درگیر در چنین شیوه هایی ارائه می دهند. داده ها و مواد در اختیار خوانندگان قرار نمی گیرد زیرا محتوای حساسی هستند که می توانند نویسندگان نسخه های خطی را که سرقت ادبی یا خود سرقت ادبی در آن وجود دارد، افشا کنند. با این حال، می توان آن را برای دسترسی کنترل شده توسط سردبیران و داوران فراهم کرد. اگرچه داده ها و مواد حاصل از نمونه انتخاب شده در دسترس نیستند، اما نتایج نظرسنجی می تواند تکرار شود زیرا دسترسی به مواد در کتابخانه الکترونیکی مجلات علمی باز است.
در کلاس های تدریس در یک مجله و داشتن نوشته ها، گزارش های خبری، و کار به عنوان مشاور دانشکده در روزنامه دانشجویی Randolph College The Sundial، او مستقیماً درگیر آموزش دانشجویان در مورد مسائل سرقت علمی در آکادمی و در دنیای واقعی انتشار بود. فهرست اقلامی که در کتاب شناسی از آن استفاده نکردید «خالی» است و باید از آن اجتناب کرد زیرا با آن ها با همان رد سرقت ادبی برخورد می شود. اما اگر با برخی منابع ارزشمند مشورت کرده باشید که ممکن است از آنها نقل قول، اصلاح و یا در غیر این صورت از آنها در روزنامه خود استفاده کرده باشید، ممکن است در عنوان آثار مورد مشورت قرار گیرند. با این حال، چالش این است که ایده هایی که در مقاله خود استفاده می کنید نباید محتوای این آثار را منعکس کند.
اصلاح همانندی پایان نامه
با وجود مشروعیت دلیل، شما هنوز دزدی می کنید – از نویسنده اصلی، از خودتان، از همکلاسی هایتان و از دانشگاه. قبل از پریدن به عواقب مستقیم، در اینجا جزئیات مختصری در مورد چگونگی مطمئن شوید که کسب و کار خود را با هیچ منبع مطابقت ندارد. بسیاری از اطلاعات، میلیون ها سند متنی، در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس است. بنابراین، اگر شما فکر می کنید شما می توانید دستی بررسی کنید، شما اشتباه می کنید. مهم نیست که چند مقاله می خوانید یا چند ساعت می گذرانید، هرگز نمی توانید مطمئن باشید. بسیاری از این ابزارها به آسانی به صورت آنلاین در دسترس هستند که بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهند.
تشخیص کپی بودن پایان نامه
تحلیل نیازها منجر به توسعه بخش چند بعدی با هدف دوره بالا بردن آگاهی از شیوه های پذیرفته شده در مورد سرقت ادبی و سوء رفتار تحصیلی شد، در حالی که در عین حال مهارت های تحقیق و نویسندگی دانشجویان را توسعه می داد. دانش آموزان با طیف وسیعی از سوالات با گزینه های بسیاری برای ارزیابی دانش از شیوه های تحصیلی قابل قبول ارائه شده است، و یک وظیفه نوشتن اختصاص داده شده است. در این وظیفه گزیده های پیشرفته ای از منابع مختلف از جمله منابع اطلاعاتی دانشگاهی و غیر دانشگاهی با درجات مختلف سوگیری به آنها داده می شود و باید به پرسش مقاله ای که در آن از این منابع استفاده می کنند، برخورد کنند. در کنار سناریوی امتحان اصلی، همراهی امضا نوشته شده وجود دارد که شامل بسیاری از نکات کلیدی مربوط به توانایی نویسنده و همچنین نمره نوار ۱-۹ است که بر اساس یک مدل و سیستم نمره نواری برای تسلط بر زبان انگلیسی توسعه یافته است. قوانین و سیستم باند دانش آموزان را در دقت دستوری، قوام، مهارت های تحصیلی و واژگان مشاهده می کند. نمونه متمایز برای بازرسی توسط دانشکده در دسترس است تا لحظه ای که دانشجویان وظایف خلاصه خود را به واحدهای دانشگاهی خود ارائه دهند.
ithenticate نرم افزار
در پرسش های پیش رو قصد داریم درباره «اخلاق در نشریه»، چگونگی نوشتن مقدمه، مواد و روش ها، نتایج، بحث، ارجاع، عنوان، خلاصه، کلمات کلیدی، سپس نحوه نوشتن گزارش وضعیت قابل قبول بحث کنیم. تیم تحریریه تلاش می کند تا زمانی که غریزه پنهان شان برای نوشتن آثار خودشان تحقق پیدا کند، به خوانندگان ما کمک کند. اگر اعضای هیئت علمی تشکیل پرونده را به عنوان یک مورد بالقوه تقلب در قرارداد به دلیل تغییر در روش های نوشتن بین اثر انگشت و وظیفه ارائه شده گزارش دهند، باید رویکرد عادلانه و سازگار برای بررسی این موارد به کلی وجود داشته باشد.
در بریتانیا، ۴۰ رهبر دانشگاه به وزیر امور خارجه دانشگاه ها، علوم، تحقیقات و نوآوری نامه نوشته اند که خواستار ممنوعیت شرکت هایی هستند که خدمات تقلب قراردادی ارائه می دهند – و اداره استانداردهای تبلیغاتی در حال حاضر تبلیغات گمراه کننده یکی از آن ها را ممنوع کرده است. ما به رسمیت می شناسیم که هزینه های مورد نیاز برای یک استراتژی مداخله مانند AEM ممکن است مانعی برای ورود بسیاری از موسسات باشد، اما با توجه به تمرکز رو به رشد بر یکپارچگی تحصیلی، این مسئله ای نیست که دانشگاه ها می توانند آن را نادیده بگیرند. بنابراین ما استفاده از ابتکارات مشابه در موسسات دیگر را به عنوان یک راه بالقوه برای آموزش دانش آموزان در مورد عمل دانشگاهی مورد انتظار، و کاهش سرقت علمی توصیه می کنیم، و در نظر می گیریم که مزایای بالقوه چالش های ارائه چنین ابتکاری را توجیه می کند. اگر هر پرونده دانشجویی با علامتی مشخص شود که یک سرقت علمی بالقوه یا پرونده تقلب قراردادی است، این روند با فارغ التحصیلی اعضای هیئت علمی از دانشجو آغاز می شود که توسط اداره مطلع می شوند که ملزم به شرکت در یک جلسه غیررسمی برای بحث در مورد کار شان هستند.
ایران پیپر سرقت ادبی
دانشجویان جدید و دانشجویان بین المللی که زبان اول شان انگلیسی نیست باید به یک فرهنگ تحقیقاتی نقل مکان کنند، نیاز به انجام تحقیقات، تمرین و مهارت ها را برای این کار درک کنند تا از سرقت علمی ناخواسته جلوگیری کنند. به گزارش پارک به گفته برخی دانشجویان، سرقت علمی راهی ملموس برای نشان دادن بی تفاوتی و ابراز بی احترامی به قدرت است. برخی از دانش آموزان خود را انکار می کنند که با سرزنش دیگران تقلب می کنند یا راه هایی برای مشروعیت بخشیدن به رفتار خود پیدا می کنند.
علاوه بر این، مطالعه به دنبال مقایسه نتایج به دست آمده با نتایج گزارش شده در یک مطالعه مشابه در سال 2013 و تجزیه و تحلیل دستورالعمل های ارائه شده توسط هر یک از مجلاتی است که نمونه را برای نویسندگان با توجه به سرقت علمی جمع آوری می کنند. جدول شماره 1 رایج ترین انواع سرقت علمی در بستر دانشگاهی بین المللی را مطابق با ادبیات و شیوه ها در برخی موسسات آموزشی ارائه می دهد. جالب اینجاست که انواع ۱ و ۳ برخی اشکال سرقت علمی را توصیف می کنند که می توان آن ها را نگاه قانونگذاری به مالکیت غیرقانونی به حساب آورد. با این حال انواع ۴ و ۷ دو نوع سرقت علمی هستند که به کپی رایت آسیبی نمی رساند، بلکه نقض علمی محسوب می شوند و به همین دلیل از نظر اخلاقی شیوه های غیرقابل قبولی محسوب می شوند. در حالی که کاغذ یا تحقیقات خود را آماده می کنید، زمانی که شروع به کشیدن کاغذ خود می کنید. این یک عمل خوب به وضوح در یادداشت های خود را به افکار خود اشاره (نوع “ME” در پرانتز) و ایده ها و کلمات از دیگران (نوع “اسمیت، 2005” و یا چیزی برای اشاره به نویسنده، منبع، منبع، و یا تاریخ منبع).